miercuri, 18 iulie 2012

Welcome to Gibraltar


Da, am ajuns si in Gibraltar, o peninsula din sudul Spaniei dar cu suveranitate britanica. Limba oficiala este engleza, unde 30 000 de locuitori sunt "inghesuiti" pe numai 6,8 kilometri patrati. Este frumos, spectaculos...de-a dreptul superb. Am trecut granita pe jos, cu buletinul si ne-am nimerit pe pista pentru avion. Pista aeroportului internaţional din Gibraltar se intersectează cu autostrada Winston Churchill, una dintre cele mai aglomerate şi mai solicitate din regiune. Cum relieful nu a permis construcţia unui pasaj subteran, autovehiculele sunt nevoite să aştepte la barieră în momentul în care o aeronavă soseşte sau părăseşte acest loc. 
Principala atractie a Gibraltarului sunt Maimutele! Singurele maimute salbatice ce traiesc in Europa. Sigur, ele isi au lacasul departe de centrul orasului, insa, ocazional, pot fi vazute la promenada pe bulevarde si stradute. Pentru a nu rata nimic am urcat in teleferic si am ajuns in zona cea mai inalta din Gibraltar de unde panorama este incredibila iar  maimutzele sunt in largul lor :) 
O zi minunata la care ma gandesc cu drag.
...by Misha





2 comentarii: