joi, 27 iunie 2013

Miss Baia Mare 2013 - FINALA

Am reusit sa ma adun, sa redimensionez pozele si sa public finalul concursului Miss Baia Mare 2013 organizat in data de 15.06 "La Fontana". Pentru inceput va prezint juriul concursului format din 5 membrii:
Mihai Moldovan - reprezentant La Fontana
MissMisha (adika eu) - reprezentant Sisters
Lorand Ilyes - reprezentant Prodance
Carla Berinde - reprezentant Salon Lady de Paris
Maria Podut - Miss Baia Mare 2012

Copyright © 2013 MissMisha. Toate drepturile rezervate. Continutul acestui blog este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui blog se pedepseste conform legilor in vigoare.
Aflaţi mai multe



Nu vreau sa vorbesc nimic de organizarea concursului, promovare etc...pur si simplu imi pastrez opiniile si dezamagirile. Continuam cu niste poze de culise, mai exact de la machiaj, unde Dana, reprezentanta Salonului Esthetique pe care eu il frecventez cu mare drag, a evidentiat calitatile concurentelor.


















Poze din timpul concursului nu am, ma bucur ca a reusit Dana sa  faca la masa juriului cateva, sa nu trecem neobservati. La final insa am facut poze cu fetele :) castigatoarele noastre si membrii juriului. In concluzie, avem desemnata castigatoarea concursului Miss Baia Mare 2013 care speram sa ne reprezinte cu mandrie orasul. Felicitari Anca Petrut.
Muah MissMisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu