marți, 11 iunie 2013

Blue OUTFIT

O zi obisnuita, un outfit Blue...o combinatie vesela si un shooting reusit. Am ales sacou Blanco imprimeu floral combinat cu jeans, maieu alb H&M personalizat de mine cu niste pietricele contur, pantofi stiletto Zara Blue, ceas Fossil Gold, plic Blue&Gold.
Ca marturisire: am cautat in N magazine maieu alb, simplu si toate erau cu imprimeu sau pietre, tinte in exces. Oare e chiar asa greu sa gasesti un produs normal, unul pe care sa-l poti accesoriza dupa bunul plac? Dupa o zi de cautari, am invins :)
Muah MissMisha

4 comentarii:

  1. Imi place mult outfitul tau, sacoul este perfect, ador imprimeul floral iar cel de pe sacou are niste culori geniale, arati foarte bine!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult de tot pentru comentariu si mai ales pentru sustinere...sunt noua in "lumea blogului" O zi frumu

      Ștergere
  2. Ce frumoasa esti :X ca de obicei...

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :* xoxo cum se spune pe blog. Ma bucur ca va am alaturi

      Ștergere