miercuri, 5 iunie 2013

Preselectie Miss Baia Mare 2013

In acest weekend am participat la preselectia concursului Miss Baia Mare 2013, locatia Office PUB...nu in calitate de concurenta ci membra a juriului. Juriul a fost compus din: subsemnata :) MissMisha (din partea locatiei Office Pub) Daniela Micu (Salon Esthetique) si Anamaria Miholca (ScarpaEvents).

Copyright © 2013 MissMisha. Toate drepturile rezervate. Continutul acestui blog este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui blog se pedepseste conform legilor in vigoare.

Am fost surprinsa cand am vazut numarul redus de concurente inscrise in competitie si mi-am adus aminte ""cum era pe vremea mea"": multe fete, concurenta adevarata, organizare ireprosabila.
Nu sunt carcotasa, incerc sa fiu subiectiva. Preselectia a durat o ora jumatate timp in care celor 11 fete le-am acordat note de la 1-10 in functie de Eleganta, Prezenta scenica, Atitudine etc. Fetele sunt tinere, emotive dar pot spune ca s-au descurcat binisor.






Dupa cele 3 probe: defilare tinuta zi, costum de baie si proba intrebare surpriza, am tras linie si am ales cele 8 fete care vor intra in finala concursului Miss Baia Mare 2013.
Muah MissMisha
PS. Pana sa ajung la preselectie m-am oprit la un shooting, care am sa-l postez maine :)


Muah MissMisha

PS. Pana sa ajung la preselectie m-am oprit la un shooting, care am sa-l postez maine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu