luni, 13 mai 2013

Nu doar prietene - SURORI!

 
Nu prea am vorbit pe blog despre viata personala, adica despre familie dar azi ma confesez: mai am o sora pe care-o iubesc incredibil de mult. Am crescut intr-o ambianta minunata in care a primat iubirea si intelegerea. Parintilor le datoram tot: ceea ce suntem si mai ales modul in care ne-au educat sa ne iubim aproapele. Vad diferite cazuri...in ziua de azi tot mai multe in care fratii nu-si mai vorbesc, se cearta de la avere si nu inteleg cum este posibil acest lucru. Sora mea Simona este lumina ochilor mei...O dragoste care uneori ma doare deoarece nu este tot timpul langa mine.
Momentele in care suntem impreuna le consider cele mai frumoase, mai speciale si ma simt implinita. Legatura de sange este puternica dar am vrut sa ne mai lege ceva si ne-am hotarat sa ne facem tatuaj la fel...adica acelasi sablon a fost aplicat pe omoplatul nostru.
"Maestrul"  Stefi este cel care ne-a ajutat sa ne realizam visul. Desi la prima impresie pare un om dur, este un tip extraordinar si cum se spune "are mana usoara" :P Il recomand cu mare drag deoarece rezultatele au fost la nivelul asteptarilor intr-un timp incredibil de scurt. Multu Stefi :*
Atasez cateva poze din timpul sesiunii si logic rezultatul final. 
Simo te iubi si abia astept sa ne vedem <3
Muah MissMisha

2 comentarii:

  1. Frumos... și eu am o soră despre care împărtășesc sentimentele similare.

    Aveți curaj să suportați durerea tatuajului.
    Arată foarte cool, mi-aș face și eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie s-o faci...e un sentiment unic si va leaga mai multe lucruri nu doar legaturile de sange. O IUBESC FOARTE MULT

      Ștergere