sâmbătă, 4 mai 2013

Outfit de Sarbatoare

Pentru azi v-am pregatit o tinuta mai eleganta, ca doar sunt sarbatorile si cu aceasta ocazie va urez Sarbatori frumoase alaturi de cei dragi. Nu vreau sa scriu texte trase la indigo referitoare la acest eveniment, stiu ca sunteti asaltati cu mesaje de genul...eu sunt mai originala si intotdeauna simplitatea este cheia frumosului.
Referitor la tinuta mea, aceasta este compusa dintr-o rochie Stradivarius Animal Print, platforme ZARA(pata de culoare), plic de lac, ochelari Prada...cum am mentionat mai sus: simplu, frumos iar in acest caz si extrem de comod :)
xoxo MissMisha
Tinuta o gasiti pe pagina mea de Facebook 

2 comentarii:

  1. DrAga mea, arati minunat! pantofii sunt yumii-yumii! te pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot, sunt foarte fericita cand primesc aprecieri din partea ta deoarece esti modelul meu :*. Te pup

      Ștergere