joi, 12 iulie 2012

My B-day


Ieri am absentat de pe blog, dar am avut un motiv intemeiat: a fost ziua mea :) Sper ca pozele care urmeaza sa va incante privirea si sa-mi urati un sincer La multi ani.
Am primit pe Facebook, pe perete o poza cu un tort minunat...de la mama mea. M-am mirat cand l-am vazut cat e de frumos si nu m-as fi gandit ca acel tort exista. Am crezut ca e o simpla postare, cu dragoste, din partea persoanei care mi-a dat viata si pe care o iubesc mai mult decat orice pe lume. Am ramas surprinsa, chiar muta de uimire cand am ajuns acasa si mama mi-a daruit acel tort. Nu m-am asteptat la o asemenea surpriza din partea ei, a fost un sentiment puternic, nu-mi gaseam cuvintele dar fericirea se citea usor pe fata mea. 
Va multumesc tuturor pentru urarile si gandurile bune dar in primul rand multumesc familiei pentru TOT: crestere, educatie si mai ales DRAGOSTE. 
....cu emotii va pupa Misha








Un comentariu:

  1. De pe facebook am ajuns din intamplare pe blogurile tale... Iti urez din nou ; "La multi ani frumosi"

    RăspundețiȘtergere