joi, 26 iulie 2012

Lady GAGA - Radio 21


Toata lumea o cunoaste pe Lady Gaga, pana si tati stie cine e :) si asta pentru felul ei de-a fi. Difera de alte vedete, te face s-o placi sau s-o blamezi. Controversata cantareata sustine concert pe data de 14 august in Sofia. Cu siguranta stiti ca exista un concurs la Radio 21 care oferta ca premiu o excursie in Sofia, cazare si masa...pentru 2 persoane VIP  la concertul ei. Am participat si eu la concurs, nu am crezut c-o sa fiu sunata :) Dar azi, pe la ora 10:00 am CASTIGAT!!!
Acum vine partea frumoasa, altruista: am cunoscut pe Facebook, o persoana speciala, deosebita la care am ajuns sa tin foarte mult, vorbim zilnic si ne confesam desi nu ne-am vazut fata-n fata niciodata. O simt aproape de sufletul meu atat pe ea cat si pe "cumnatzel" cum ii spun. 
Stiind ca-si doreste s-o vada pe Gaga m-am gandit impreuna cu prietenul meu sa le facem o bucurie de nunta si le-am facut cadou biletele...deci Familia Cojocaru pleaca la Sofia. Sper sa se distreze si sa faca multe poze...ca de apreciat stiu c-o fac la maxim. Va tzuc
...by Misha


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. S-au bucurat tare...ma hranesc cu fericire :) Ma bucur ca am putut face o surpriza unor persoane deosebite

      Ștergere