sâmbătă, 9 februarie 2013

Dilema kilogramelor - cantarul: ti-e frica de el?

Stim foarte bine ca majoritatea femeilor nu urca pe cantar :) de frica sau indiferenta asta va las pe voi sa raspundeti. Din luna noiembrie am inceput sa tin un regim usor pentru a reusi sa scad in greutate cateva kilograme in ideea c-o sa le recuperez de Sarbatori. Nu spun ca sunt grasa, erau doar niste forme mai pronuntate si am vrut sa slabesc 4-5 kilograme. Inaltimea mea este de 1,75 iar kilogramele initiale 56 :). 
Nu pot sa tin un regim ca la carte deoarece nu rezist in fata unei prajituri...am si eu o slabiciune: dulciurile. Am incercat treptat sa reduc din cantitatea de mancare si uite ca am reusit. Cu o oscilatie de 2 kilograme care au revenit de sarbatori, azi 09.02.2013 mi-am facut curaj si am urcat pe cantar. Rezultatul e ok, dar mai am de lucrat putin: am 52,5 kilograme. Dupa ce am vazut afisajul am coborat in bucatarie si mi-am facut micul dejun...ceva bun, ca la o campioana: praji si cafea. Sa aveti un weekend frumos
Pupici de la mine...MissMisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu